Meri Ek ajeeb si prb hain...

• Work-from-home

waqas naseer

Super Star
Dec 24, 2009
mardan
pari i think tumne sahe kia hai..coz jub agla shaks ap say baat na kerna chah raha ho to ap ko chahiyay k ap khud he us say pechey hut jao..lakin jahan tuk baat 8 yrs ki hai to is baat ko perh ker buhat dukh howa k ap ki frd ney dosti ka zara khayal nahe rakha or aik pal may tore de...anywayz per mein to yehi suggest kerongi k ap ney jo bhi kia sahe kia or ager mein ap ki jagha hoti to yehi kerty..so us baray may ab pareshan mut hon or new n nice frds ki talassh karain jo ap ka her waqt sath dein
i hope ab koi prob nahe hogi ap ko {()|asf
u r right

zaigham

Mar 20, 2009
jo jesa ap ko treat kare..ap bhi wese hi karo..simple ...jo frndshp nibhana janta ho us k sath ap bhi sincere rahoo.. jo sicncere na hoo...bhar mai jaye woo..realistic banoo..no tension...

melody1000

TM Star
Nov 13, 2008
Bangalore,India
pari..ajeeb sa barthav hai aap ke friend ka....for someone u have been so close to, the least the person should do is state what is the reason for suddenly cutting off. shayad aap ka friend unhme se hain jo apne feelings theek se bayan nahi kar sakhte hain..sometimes because of teh distance, the person may feel its better to cut off completely so that u can then forget them and go on with your life.its difficult to say coz the human mind is so complex. all i would tell u is i personally feel that if you truly value the friendship..then mail her once and ask teh reason for such behaviour & how hurt it has made you feel. if u get no response to this, then drop it & move on. In life its easy to break friendship but good and true friends are few and far between...