• Work-from-home

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
Peshawar
[SHADOW=1]Adobe Photoshop Quiz (1)[/SHADOW]

Asalam-o-alaikum Wrwb!
kaise hain aap sub?
Sorry for delaying the quiz,Due to my illness I was not able to come online and post lessons and quiz, but today Iam here to post our first quiz and On Friday we may proceed the class with our new lesson.
Here is our quiz:
Adobe Photoshop Quiz (1)
By clicking this link you will see a form where you all can submit your questions and after 2 days I'll close this thread and will anounce the results InshAllah.
So Kindly aap sub aapne replies submit kare.
Regards
Sabah

saviou

Aug 23, 2009
Wa Alaykum Assalam wrwb :)
koi baat nahi mohtarma hame apki sahet zyada ahmiat rakhti hai
Allah apko shifa e kaameela ajeela aata farmaye Aameen

yoursks

Always different.., Confirm
VIP
Jul 22, 2008
دعاؤں میں
Allah ta'laa aapko sehat-e-kaamila ataa farmaye, aap rest karen, class to hoti hee rahe gee, (abhi to previous hee naheen thoroughly study kya :),, so jaldee to koi naheen hai )....

Reactions: Deep Silence

yoursks

VIP
Jul 22, 2008
دعاؤں میں
Waalikum Assalam oh my God me ne to aik bhi lesson attend nahi kea tha {(cry2)}
SHB koi baat naheen abhi to two days haen, jis maen total 48 hrs hote haen... thoroughly study karen then attend the quiz, inshaAllah koi problem naheen hogi...

best of luck for you...

yoursks

VIP
Jul 22, 2008
دعاؤں میں
from tomorrow till sunday to maen TM pe naheen aoongaa, so will check the result on sunday, as well as also please accept my leave for next coming lecture....

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
Peshawar
from tomorrow till sunday to maen TM pe naheen aoongaa, so will check the result on sunday, as well as also please accept my leave for next coming lecture....
Koi Baat nahin Bro kio k aapko kaam se online ana mushkil hain so I can understand pir next day aap hame join kersakte hain InshAllah...